Meie poest ei lahku Ta lihtsalt tootega, vaid saate kaasa ka nõuandeid, näpunäiteid ja vastused oma küsimustele, mis on tekkinud. 
Toome välja mõned põhilised asjad, mida meie poes kliendid uurivad.
  • Mida Te värvite?
    Poodi tullakse tihti sooviga "Tere, tahan värvi," ja nii mõnigi kord tuleb läbi mitmekümne küsimuse uurida, mida üldse klient teha tahab. Kas värvite sees või väljas? Mis pinda Te värvite? Kas on niiske-külm või soe-kuiv koht? Kui suur on pind? Need on küsimused, mis oleks hea endale selgeks teha, kuna meie poes ei tea, kus kohas, kui suur ja mis on Teie värvitav pind. Kui meil see info on käes, saame pakkuda õiges koguses parima toote just Teie soovitud pinnale.

  • Pinna puhastamine
    Enne uue pinna töötlemist puhasta pind tolmust ja veendu, et pind on kuiv. Vana pinna puhul tuleb uurida, mis tootega on eelnevalt töödeldud. Uuest pealekantavast tootest oleneb, kas vana toode tuleb pinnalt eemaldada või mitte.

  • Millega Te soovite puidupinda töödelda?
    Mõtle läbi, millist pinda te soovite. Värvimine, lakkimine, peitsimine, õlivahatamine ja nii edasi. Värv on kattev ning ei jäta puitu end alt kumama. Lakke on nii veebaasil kui ka lahustibaasil ja on toonitavad, kuid enne lakkimist saab ka peitsida puidupinda tooni andmiseks. Nende variantide puhul jääb puidupind alt kumama, vastupidiselt värvile.

  • Kirjutage/pildistage oma tooted ja tooninumbrid ülesse!
    Proovige mitte tulla poodi kindla tooni sooviga, kuid ise tooninumbrit teadmata.
    Poes silmajärgi valides ei jõua te sama toonini, millega te oma tööl pooleli jäite. Üritame igati aidata ja kasulikud olla, kuid oma tooted ja tooninumbrid on teil vaja meeles ja alles hoida.