Meie poest ei lahku sa lihtsalt tootega, vaid saad kaasa ka nõuandeid, näpunäiteid ja vastused oma küsimustele, mis on tekkinud. 
Toome välja mõned põhilised asjad, mida meie poes kliendid uurivad.
  • Mida sa värvid?
    Poodi tullakse tihti sooviga "Tere, tahan värvi," ja nii mõnigi kord tuleb läbi mitmekümne küsimuse uurida, mida üldse klient teha tahab. Kas sa värvid sees või väljas? Mis pinda sa värvid? Kas on niiske ja külm või soe ja kuiv koht? Kui suur on pind? Need on küsimused, mis oleks hea endale selgeks teha, kuna meie ju poes ei tea, kus kohas, kui suur ja mis on teie värvitav pind. Kui meil see info on käes, siis just nii saame pakkuda õiges koguses parima toote just teie soovitud pinnale.
  • Pinna puhastamine
    Enne uue pinna töötlemist puhasta pind tolmust ja veendu, et pind on kuiv. Vana pinna puhul tuleb uurida, mis tootega on eelnevalt töödeldud. Uuest pealekantavast tootest oleneb, kas vana toode tuleb pinnalt eemaldada või ei tule.
  • Millega sa soovid puidupinda töödelda?
    Mõtle läbi, millist pinda sa soovid. Värvimine, lakkimine, peitsimine, õlivahatamine ja nii edasi. Värv on kattev ning ei jäta puitu end alt kumama. Lakke on nii veebaasil kui ka lahustibaasil ja on ka toonitavad, kuid enne lakkimist saab ka peitsida puidupinda tooni andmiseks. Nende variantide jääb puidupind alt kumama, vastupidiselt värvile.
  • Kirjuta/pildista oma tooted ja tooninumbrid ülesse!
    Proovige mitte tulla poodi lausega "Vaata, ma pool aastat tagasi alles ostsin, tee mulle veel seda..." või mõne muu säärase lausega. Me üritame igati aidata ja kasulikud olla, aga oma tooted ja tooninumbrid on teil vaja endal meeles ja alles hoida. Päevas läbib poodi väga palju rahvast ning suure tõenäosusega on meil juba õhtuks ununenud, mida sa soetasid poest ja mis tooninumbriga.